Keuken sparraamissa yrityksissä koronahuolet ovat jääneet taka-alalle, yrityksissä panostetaan nyt tulevaisuuden suunnitelmiin

Keski-Uudenmaan Kehittämiskeskus Oy:n (Keuke) asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa. Suositteluprosentti on 98 ja palveluista saadun konkreettisen hyödyn tunnistaa 90 prosenttia asiakkaista.

Kyselyn mukaan suurimmat koronahuolet näyttävät olevan yrityksissä takana päin, sillä vain 12 prosenttia asiakkaista kertoi hakeneensa apua koronasta selviytymiseen. Vuosi sitten luku oli 23.

– Tämä on erittäin hyvä uutinen. Yrityksissä tehdään nyt täyttä häkää työtä tulevaisuuden eteen, arvioidaan omaa liiketoimintaa ja tehdään strategioita ja suunnitelmia, toteaa Keuken toimitusjohtaja Elina Pekkarinen.

Viisikymmentä prosenttia asiakkaista kertoikin hakeneensa Keukesta apua liiketoiminnan arviointiin ja strategian tekemiseen. Markkinointi, myynti ja asiakashankinta sekä talous- ja rahoitusneuvonta ovat Keuken palvelujen listalla vuodesta vuoteen kestosuosikkeja. Tänä vuonna näissäkin luvuissa on selvää kasvua.

– Myynti ja markkinointi tehdään yhä enemmän verkossa. Asiakkaat kaipaavat digimarkkinointiin enemmän osaamista ja työkaluja. Siksi myös me olemme panostaneet tähän tarjoamalla erilaisia digimarkkinointiklinikoita, Pekkarinen kertoo.

Keuke mittaa asiakastyytyväisyyttä vuosittain sähköisesti tehdyllä kyselyllä, joka lähetetään kaikille Keukessa kuluneen vuoden aikana asioineille yrityksille ja yrittäjille.

KEUKE on tuttu kamppani ja luotettava asiantuntija

Keuken asiantuntijat saivat asiakkailta työstään loistavat arvosanat. Asiantuntijuus sai kouluasteikolla arvosanaksi 9,2, palvelun ripeys 9,4 ja palveluhalukkuus 9,5.

Keuke on monelle yritykselle jo entuudestaan tuttu paikallinen toimija, jonka palveluihin luotetaan ja jonne palataan. Kyselyn mukaan lähes puolelle asiakkaista Keuke oli entuudestaan tuttu toimija.

– Olen valtavan iloinen, että Keuke on omalla pitkäjänteisellä työllään lunastanut asiakkaiden luottamuksen.  Luottamus korostui erityisesti korona-aikana ja nyt kun katseet ovat siirtyneet uuden suunnitteluun, myös sitä työtä halutaan tehdä meidän asiantuntevan tiimin kanssa, Elina Pekkarinen kertoo.

Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset löytyvät Keuken verkkosivuilta

Keuke on paikallinen kehittämisyhtiö, joka auttaa keskiuusmaalaisia yrityksiä kehittymään ja kasvamaan Järvenpään, Karkkilan, Keravan, Nurmijärven, Pornaisten, Sipoon ja Tuusulan alueilla. Neuvomme ammattitaidolla kaikissa yritystoimintaan liittyvissä asioissa, esimerkiksi myynnin ja markkinoinnin aktivoimisessa, talous- ja rahoituskysymysten läpikäynnissä, investointien suunnittelussa, yhteistyökumppaneiden löytämisessä, kansainvälistymisessä ja omistajan vaihdoksissa.

Lisätietoja:
Keuken toimitusjohtaja Elina Pekkarinen, puhelin 050 549 2213
www.keuke.fi
Löydät Keuken myös Facebookista, Instagramista ja LinkedInistä.