KUUMA-kuntien Boring – Helsinki ring of industry -konsepti on jälleen niittänyt hyvää mainetta. Boring valittiin Kuntamarkkinoinnin shortlistalle eli semifinalistien joukkoon kilpailemaan Kuntamarkkinoinnin Suomen mestaruudesta vuonna 2019. Loppukilpailussa Boring sai erityisen kunniamaininnan. Boring-konseptin tavoitteena on houkutella kansainvälisiä investointeja KUUMA-seudulle. Se on rakennettu KUUMA-seudun vahvuuksien sekä Helsingin tunnettuuden näkökulmasta.

Tuomaristo kiitteli Boring-konseptia siitä, että se toteuttaa ”keskeistä strategista markkinointia vaativille kansainvälisille kohderyhmille”. Tuomaristo esitti myös toiveen, että KUUMA-kunnat jatkavat Ring-brändin alla hyvin käynnistynyttä markkinointiyhteistyötä myös tulevaisuudessa. SM-kisan voiton vei Seinäjoki työllään Seinäjoki – avaruuden pääkaupunki ja Taivastelija avaruuden pääkaupunkiin.

Boring-konsepti lanseerattiin viime syyskuussa Expo Real -messuilla Münchenissä. Messuilla KUUMA-kuntien edustus esittäytyi ensimmäistä kertaa yhdessä Helsinki Ring of Industry sateenvarjon alla. Konsepti sai Münchenissä erinomaisen vastaanoton ja paljon kansainvälistä huomiota. Messujen jälkeen ”hyvä pöhinä” alueen ympärillä on jatkunut. Boring-teema on selvästi tavoittanut kohdeyleisön ja vastaa yritysten tarpeisiin. Vakaalle, ennustettavalle ja turvalliselle liiketoimintaympäristölle on kysyntää!

Katso video tästä!